25 Şubat 2013 Pazartesi

Şeytani 666 Sayısı ve İlluminati 666 İşareti

Şeytanı tanımlayan sayı olarak zihnimizde yer edinen 666 sayısının aslında ne olduğu, hangi kaynaklarda geçtiği ve hikayeleri hakkında detaylı bir anlatım yapabilirdim. Ancak araştırmalarım sonucunda bununla ilgili haddinden fazla bilgiye ulaştım ve açıkçası konuyu sıkıcı hikayelerle doldurmak istemedim. Bunun yerine 666 sayısının İlluminati ile olan bağlantısını ve bunu her ortamda sık sık kullanan İlluminati yandaşı ünlülerinin çeşitli karelerini paylaşmayı daha açıklayıcı buluyorum.

Resimlere geçmeden önce bu sayfanın görsel açıdan oldukça doyurucu olacağını ve sık sık yeni resimler ile güncelleneceğini belirtmek isterim. Yani bu sayfayı her zaman ulaşabileceğiniz bir yerde (Sık Kullanılanlar) tutmanızı öneriyorum.

Ve işte başlıyoruz:

Chanel Iman Robinson - Amerikalı Model (Victoria's Secret modelliği de yapmıştır)

Victoria's Secret kataloğundan bir resim...
Tyra Banks - Victoria's Secret imzalı Süper Model! Emmy Ödüllü günlük talk show sunucusudur.

Alexa Chung - İngiliz televizyon sunucusu ve modeldir.

Monica Bellucci - OK dergisine kapak olduğu tarih 6 Haziran 2008'di. Şeytanın oğlunun 6 Haziran'da dünyaya geleceğinin iddia edilmesine göre ilginç bir rastlantı olmuş...

Johnny Depp

Michael Douglas

Bruce Jenner (Mavili) - Amerikalı eski dekatlet ve işadamıdır. Eşi Kris Jenner ve arkadaşı Scott Disick ile olan fotoğrafıdır.

Mila Kunis - Amerikalı ünlü oyuncudur.

Eddie Murphy

Denzel Washington - GQ dergisinin kapağında...

Emma Watson

50 Cent - Öteki arkadaşın eline dikkat...

Aya Matsuura - Japon şarkıcı

Beyonce - Lady Gaga ile düet yaptığı Telephone adlı klipten bir sahne...

Jae Millz ve Birdman - İkiside Amerikalı rap şarkıcısıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder